MŮJ PŘÍBĚH & PORTFOLIO
Váš projekt bude v dobrých rukách

Ahoj, jsem Kateřina, virtuální asistentka specializovaná na HR, nábor a projektovou podporu. Už více než deset let se pohybuji ve světě HR a náboru, kde jsem získala cenné zkušenosti s řízením projektů, onboardingu a celkovou podporou týmů. Touha zefektivnit každodenní provoz a přinášet pořádek tam, kde panuje chaos, mě přivedla k práci, která mě baví. Díky online světu mohu být s klienty na dálku a pomáhat jim soustředit se na to, co je opravdu důležité.
🎯 Ve své činnosti nabízím tyto služby:
-
HR & Nábor: Správa inzerce, sourcing a komunikace s kandidáty, organizace pohovorů a onboarding.
-
Projektová a manažerská podpora: Koordinace úkolů, týmová komunikace, hlídání deadlinů, práce s CRM a databázemi.
-
Administrativa a organizace: Správa e-mailů, kalendářů, tvorba dokumentů, příprava podkladů a organizace meetingů.
Správa interních systémů a procesů – CRM, HRIS, databáze, zlepšování interních workflow
Když zrovna neřeším firemní výzvy, ráda se věnuji aktivnímu životu – s mým psím parťákem vyrážím na túry, objevujeme nová místa a učím se nové věci (zkouším i techniky z oblasti AI 😉). Věřím, že díky svému asertivnímu a přehlednému přístupu dokážu být pravou rukou, která pomáhá vytvářet prostředí, kde se práce stává radostí.
Chcete si uvolnit ruce a soustředit se na to, co vám dává smysl?
Ráda vám pomohu! 💡



